www.psd-shop.ir

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 25
  • بازدید کل : 219232

دانلود رایگان پیش نمایش (Mockup) بیلبــورد و لایت باکس ایستگاه اتوبوس طرح پنجم


دانلود رایگان پیش نمایش (Mockup) بیلبــورد و لایت باکس ایستگاه اتوبوس طرح پنجم

پیش نمایش (mockup) بیلبورد و لایت باکس های تبلیغاتی ایستگاه اتوبوس

بیلبورد و لایت باکس های تبلیغاتی فضای بسیار مناسبی برای نصب آگهی ها در اختیار دولت ، صنعتگران و صاحبان مشاغل قرار می دهند ، در اصل به هر فضایی خارجی که امکان نصب آگهی بر روی آن فراهم باشد بیلبورد اطلاق می شود که امروزه بیشتر از تابلوهای بزرگ که نورپردازی میشوند و در فاصله های دور قابل رویت باشند ، استفاده میگردد .

در استفاده از تبلیغات بصورت بیلبورد و لایت باکس های تبلیغاتی بایستی به محل نصب بیلبورد ، جنس بیلبورد ، چگونگی انجام مراحل طراحی و چاپ بیلبورد و … اهمیت داد .

بیلبورد و لایت باکس های تبلیغاتی ایستگاه های اتوبوس دارای پتانسیل بالقوه برای تبلیغات می باشند و با توجه به نشستن و تردد کثیر مسافران در ایستگاه ها بخصوص در شهر های بزرگ بعنوان مکانی مهم جهت تبلیغات بشمار می آید و بایستی باتوجه به مکان ایستگاه به نوع تبلیغ و سبک طراحی تبلیغ اهمیت زیادی داد و در برخی کشور ها از تبلیغات متحرک نیز در این دسته از تبلیغات استفاده می شود .

حال با توجه به مزایا و اهمیت بیلبورد و لایت باکس های تبلیغاتی ایستگاه اتوبوس لازم است طراحان گرافیک و بخصوص مشتریان قبل از نصب بیلبورد ابتدا طرح تبلیغی خود را در قالب پیش نمایش یا موکاپ (Mockup) مشاهده نموده (چرا که فایلهای موک آپ نزدیکترین تصویر به واقعیت طرح و را پروژه ارائه میدهند) و در صورت تایید طرح آن را چاپ و نصب نمایند ، با دانلود فایل موکاپ موجود این مهم در اختیار طراحان و مشتریان قرار داده­خواهد شد . این فایل در محیط فتوشاپ طراحی شده و کاملا لایه باز و به راحتی و تنها با چند کلیک قابل ویرایش است و در اندازه های مختلف قابل استفاده میباشد.
موک آپ (Mockup) چیست؟

دانلود رایگان پیش نمایش (Mockup) بیلبــورد و لایت باکس ایستگاه اتوبوس طرح پنجم

  انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1244

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آذربایجانغربی ــ شهرستان سردشت ــ گروه طراحی ماد گرافیک

مطالب و فایلهای وبسایت کاملاً مطابق با قـوانین جمهوری اسلامـی میـباشد. تمـامی حقـوق مـادی و معنوی متعلق به فروشگاه فایل ماد گرافیک میباشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی بدنبال خواهد داشت.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما