www.psd-shop.ir

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 171
  • بازدید کل : 218785

دانلود رایگان لایه باز موک آپ یا پیش نمایش عکس و پوستر


دانلود رایگان لایه باز موک آپ یا پیش نمایش عکس و پوستر

موکاپ چيست؟
موکاپ (Mockup) يا فايلهای پيش نمايش ، قالب های گرافیکی آماده ای هستند که در موضوعات مختلف و با فرمت PSD می توان در امور طراحی به بهترين شکل ممکن از آنها استفاده نمود. طراحان می توانند به کمک موکاپ، طرح اوليه خود را قبل از اجرا و چاپ در قالب اصلی مشاهده کرده و يا از آن به عنوان يک فايل گرافیکی زيبا در پروژه های طراحی خود استفاده نمايند. برای مثال فرض کنيد طراحی، يک ليبل برای يک قوطی محصول را طراحی کرده ايد ، براي اين منظور می توانيد با کمک فايل موکاپ ، طرح ليبل خود را بر روی يک بطری واقعی انداخته تا مشتری کار نهایی را بصورت سه بعدی و واقعی مشاهده کند . موکاپ ها در موضوعات مختلفی چون جعبه محصول ، کارتهای ويزيت ، پرچم ، پوستر ، لوگو ، ست اداری ، کاتالوگ و بروشور ، موبايل و تبلت ، کارت تبريک و ... طبقه بندی می شوند و اين بدان معناست که در هر يک از موضوعات فوق ، می توانيد طرح خود را بصورت سه بعدی و واقعی برای مشتری نمايش دهيد.

در این مطلب یک نمونه فایل موک آپ کاملاً لایه باز به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است که شامل 3 عدد فایل Psd میباشد که شما میتوانید تنها در 3 مرحله و بسیار راحت تصویر خود را جایگزین کنید و از فایلها در جهت زیبا جلوه دادن کارهایتان استفاده کنید.
در صورت وجود مشکل یا درخواست راهنمایی از بخش تماس با ما اقدام فرمائید.



دانلود رایگان لایه باز موک آپدانلود رایگان لایه باز موک آپدانلود رایگان لایه باز موک آپ

  انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1360

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آذربایجانغربی ــ شهرستان سردشت ــ گروه طراحی ماد گرافیک

مطالب و فایلهای وبسایت کاملاً مطابق با قـوانین جمهوری اسلامـی میـباشد. تمـامی حقـوق مـادی و معنوی متعلق به فروشگاه فایل ماد گرافیک میباشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی بدنبال خواهد داشت.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما